
Bedankt, Nova. Wat een fijn gesprek, ik bel je zeker nog eens.
Goedemiddag Mooie positieve kaartlegging....bel jou zeker nog terug Hartelijk dank....houd je zeker op de hoogte Veel liefs Marianne
Je bent een topper !!!!! Hartelijk bedankt .
Ik heb net Nova gesproken, het was heel duidelijk wat ze zei en ik kon alles heel goed plaatsen. Nova is een aanrader! Veel succes Nova. Liefs Annemie