
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met kaartlegster Tineke. Een beoordeling helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Tineke. Jouw beoordeling draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een beoordeling biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriënteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken beoordelingen als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw beoordeling zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat kaartlegster Tineke iets heeft aan uw kritiek of beoordeling!
Geef ook sterren aan kaartlegster Tineke zodat we uw beoordeling kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw beoordeling zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de beoordelingenpagina van kaartlegster Tineke.
Lees meer beoordelingen
Bezoek profiel Tineke
Lieve Tinneke, Bedankt voor de mooie en duidelijke consultatie. Wat mij vooral opviel, is hoe sterk jouw gevoel ontwikkeld is. Je voelde verschillende zaken heel goed aan zonder dat ik veel informatie had gegeven. De manier waarop je situaties en personen beschreef, gaf mij veel herkenning en vertrouwen. Je bent eerlijk in wat je doorkrijgt, maar brengt je boodschappen ook op een warme en respectvolle manier. Dat maakte het gesprek niet alleen verhelderend maar ook aangenaam. Voor mij is jouw sterke intuïtie absoluut een van je grootste kwaliteiten. Ik kan alleen maar zeggen dat jouw gevoel bijzonder goed zit. Nogmaals bedankt voor je tijd en je inzichten. Liefs,
Mijn consult met Tineke heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Haar rustige uitstraling, empathie en oprechte betrokkenheid zorgden ervoor dat ik mij meteen begrepen voelde. De inzichten die zij deelde waren opmerkelijk nauwkeurig en gaven mij antwoorden op vragen die mij al geruime tijd bezig hielden. Dankzij haar begeleiding heb ik meer rust, vertrouwen en duidelijkheid gevonden in mijn leven. Tineke spreekt eerlijk, respectvol en met veel gevoel, waardoor haar boodschappen echt binnen komen. Ik ben dankbaar voor deze bijzondere ervaring en kan Tineke van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar inspiratie, inzicht en een luisterend oor! Dank je wel lieverd!
Lieve Tineke, bedankt voor deze top reading. Ze zei dingen die precies klopte ook. Echt een aanrader. Camille.
Tineke bedankt weer voor vandaag. Je bent een topper, je voorspelling is alweer uitgekomen! Bedankt dat je er altijd voor me bent en je engelengeduld. Tot gauw weer.
Wowww Tineke, jij zei rake dingen. Er is inderdaad een strubbeling in het contact tussen mij en Alexander. En inderdaad ga ik 2 maart op vakantie. Hoop zo dat je gelijk krijgt dat hij mij spoedig appt en dat ik hem nog zie voor mijn vakantie. Xx.
Ik heb voor het eerst gebeld naar Tineke. Nog geen enkel medium heeft me zo kunnen over donderen. Wat een topwijf! 100 sterren waard!
Lieve Tineke, wat een geweldig mooie en heel juiste reading. Ik wordt er echt gelukkig en rustig van hoe jij alles kan perfect beschrijven. Ik blijf er zeker de moed inhouden, hoedje af voor jou. Heel veel respect, dikke knuffel xxxx Christel.
Fantastische reading gehad met eerlijke en zuivere antwoorden. Ook wil ik je via deze getuigenis laten weten dat er twee best belangrijke dingen uitgekomen zijn en jij bent de enige die het goed had gezien!
Gewoon top!
Tineke, jij hebt mij van mijn sokken geblazen. Wat een inzicht en wat een goed advies dat ze geeft. Iedere keer weer opnieuw! Blij dat ik jou heb leren kennen!
Omg fenomenaal goed deze vrouw! Roodgloeiend moet ze staan!
Hoi Tineke, ik wil je erg bedanken voor jouw consult en je geduldig luisteren, je bent een toppertje. Inderdaad de dingen die je vertelt komen vroeg of laat uit. Nogmaals bedankt om mee te denken met de bellers en alle inzichten die je hierbij geeft. Love you !!
Lieve vrouw. Ik laat het u weten hoe t verloopt
Tineke is een heel goed medium
Inmiddels een vaste bellen van jou. Je bent zo lief, zo eerlijk, zo geduldig, zo zuiver en zo beleefd. Veel is al uitgekomen. Echt een topper! Liefs Salma
Tineke is de beste, dit was duidelijk, uiterst gedetailleerd en zonder onzin. Erg verhelderend, een aanrader, Chloe x
Bedankt Tineke, heel even laten weten dat ik blij ben dat jij er bent, met mijn problemen en vragen kan ik bij jou terecht, je voorspellingen altijd eerlijk en oprecht, heel veel dank daarvoor Marley.
Tineke, je hebt me zo goed geholpen en door een heel moeilijke periode gesleurd. Kan je niet genoeg bedanken, hoe jij elke dag opnieuw, naar dezelfde dingen keek voor mij. je bent super .Ze is de beste medium, ze is lief, eerlijk en heeft het altijd bij het rechte eind. Ik ga door een moeilijke periode en ze heeft mij hier al ontzettend in geholpen. Ik kan jullie allemaal Tineke, aanraden om je door uw problemen te helpen. Lauren xxx
Lieve Tineke, wat ben jij een lief en zacht mens. Je stem maakt mij zo rustig en ondertussen laat je mij flippen. Als ik uitgeraasd ben wijs je me op mijn fouten. Wat ik ook heel erg op prijs stel. Je staat me met raad en daad bij en geeft me ook oplossingen. Wat je ook zegt, het komt steeds uit, ik kan niet meer zonder jou hulp. Je bent een schat van een vrouw en zeker 1000 sterren waard. Zo puur en zuiver vind je er geen meer. Dikke knuffel van mij, je weet wel wie.......
De beste hier. Fenomenaal wat ze mij kon vertellen! 100 sterren waard.